Asiakastyytyväisyystutkimus valmistui – Arvosanaksi 9/10!

Asiakastyytyväisyyskysely

Asiakastyytyväisyyden selvitystä varten haastateltiin yhdentoista aktiivisen asiakkaan yhteyshenkilöä keväällä 2018. Asiakastyytyväisyys oli erinomainen, keskiarvo kouluarvosanalla 9. Erityisesti kiitettiin yrityksen hyvää palvelua, nopeita toimitusaikoja ja hyvää työnjälkeä.

Nöyrä kiitos asiakkaillemme palautteestanne! On ilahduttavaa ja tulevaisuutta varten inspiroivaa kuulla, että palvelumme laatu on ollut mielestänne näin hyvää. Tästä on hyvä kehittää toimintaa entisestään teille kaikille. Tässä muutamia poimintoja kyselystä:

”Easy-Cadin kanssa on mukava asioida. Viesteihin vastataan nopeasti, asiat hoituvat sähköpostitse ja puhelimitse.

Yhteistyöhön oltiin hyvin tyytyväisiä muutenkin.  Palveluprosessi toimi asiakkaiden mielestä riittävän hyvin sähköpostilla ja tarvittaessa puhelimella. Yhden asiakkaan toiveena oli kehittää palveluprosessia niin, että tarjous saadaan erillisenä liitteenä. 

”Toimitusnopeus eritäin hyvä, parhaimmillaan tuotteet saa jopa seuraavana päivänä tilauksesta.”

Tuotteiden laatuun oltiin tyytyväisiä ja mahdolliset reklamaatiotilanteen on hoidettu hyvin. Hinta-laatua pidettiin hyvänä, siihen oltiin tyytyväisiä.

Kaikki selvitykseen vastanneet tahot ovat keskittäneet ostokset Easy-Cad yritykselle. Aikaisemmin on ollut muita toimittajia, mutta Easy-Cad pystyy tekemään todella ohuita tuotteita todella tarkasti.

Easy-Cad peittoaa muut yritykset toimitusvarmuudessa ja jos vain asiakas löytää Easy-Cad yrityksen, niin tuskin vaihtaa toimittajaa. ”

Kun haettiin ideoita kehittämiseen, esiin nousi lähinnä muovin ja alumiinin käyttäminen teräksen ohella. Paksummat materiaalit kiinnostivat myös, mutta kilpailua on siellä enemmän. Tuotteiden jälkikäsittely herätti myös pientä kiinnostusta mm. prässääminen, pinnoitus, lasermerkkaus ja maalaus. Osa vastaajista näki myös tekevän Easy-Cad kanssa tuotekehitystä ja protoilua.  

”Kun Easy-Cadin tunnettuus lisääntyy, asiakkaita löytyy kyllä, koska Easy-Cad pystyy toimittamaan tuotteet aina saman viikon aikana.

Asiakastyytyväisyyskyselyn toteutti Kirsi Vuollet, KontaktiVerkko Suomi Oy